czwartek, 18 lipca 2013

Pierwsze kroki w świecie blogowania.

Cześć Wszystkim :)


Mam na imie Karolina i mam 17 lat. Moją pasją jest pisanie różnych historyjek, opowiadań i książek. Na pewno kilka z nich udostępnie na tym blogu :) Znajdziecie u mnie recenzje filmów i seriali które obejrzałam, będe dodawać dużo wpisów na temat muzyki (nie mam jednego, ulubionego gatunku muzycznego, więc każdy znajdzie coś dla siebie). Jednym z moich ulubionych zajęć jest czytanie książek, dlatego nastawcie sie na duuużo postów o książkach ;D Nie zapomne wspomnieć też od czasu do czasu o sporcie, modzie, celebrytach czy po prostu o życiu. Lubie rozmawiać na interesujące tematy, których jest naprawdę wiele, także myśle, że szybko sie nie znudzicie. Mam nadzieje, że będziecie często odwiedzać mojego bloga i że znajdziecie tu coś dla siebie. Buziaki ;*

KONTAKT: karolina_14@onet.eu albo gg 23691113



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz