wtorek, 30 lipca 2013

Pretty Little Liars

Słodkie Kłamstewka to serial, który został wyemitowany w 2010r. i stał się jednym z najpopularniejszych seriali na świecie. Do tej pory powstały 3 sezony i kilka odcinków 4 serii. Serial jest dla osób, które lubią ten dreszczyk emocji na ekranie a zarazem ładnie pokazane historie miłosne bohaterów :) 

Serial opowiada o czterech dziewczynach z miasteczka Rosewood - Hanna Marin, Aria Montgomery, Emily Fields, Spencer Hastings. Bohaterki są na pozór typowymi nastolatkami, które chodzą do szkoły, kłócą się z rodzicami i mają problemy z chłopakami, ale jeśli zajrzeć głębiej można odkryć multum tajemnic, które skrywają. Wszystko zaczyna się od zaginięcia ich przyjaciółki Alison, to ona przewodziła w ich przyjaźni. Była niesamowicie okrutną, 
podłą, sprytną i przewrotną osobą ale nasze główne bohaterki mimo wszystko były w nią wpatrzone i darzyły ją silnym uczuciem. Kiedy zaginęła to coś co łączyło wszystkie dziewczyny urwało się i przyjaźń się skończyło aż do czasu kiedy sprawa Alison znów je do siebie zbliżyła.

Aria Montgomery - bywa czasem zagubiona, nie pewna. Jest córką dwojga nauczycieli uczących w jej szkole, ma brata Mike'a. Ma duże poczucie humoru, jest odpowiedzialna i zawsze chętnie niesie pomoc swoim przyjaciołom. Jest emocjonalną osobą, w serialu ma dość dużo chłopców a najtrwalszym uczuciem obdarzyła swojego nauczyciela Ezrę ; ) 
Hanna Marin -  na początku jest zapatrzoną w siebie, niemiłą osobą ale z czasem zaczyna rozumieć, że zakupy w modnych sklepach nie są najważniejsze. Spotyka się z Calebem. 
Spencer Hastings - ułożona, pracowita, inteligentna, pewna siebie. Lubi mieć nad wszystkim kontrole, stara sie być we wszystkim najlepsza. Jej ciekawość i dociekliwość często sprowadza na nią kłopoty. Jej chłopak to Toby. 
Emily Fields - miła, pomocna, koleżeńska. Brak jej pewności siebie, dlatego uważana jest za najsłabsze ogniwo. Nie lubi sie zwierzać, jest skrytą dziewczyną. Jest lesbijką, spotyka sie z Mayą a w dalszych odcinkach z Page. 

Pary którym kibicuje to Aria+Ezra=Ezria <3 Hanna+Caleb=Haleb <3 Spencer+Toby=Spoby <3 Najbardziej nie lubie związku Emily z Page, mało pociągający związek a Page jest jakaś dziwna :D
Uwielbiam ten serial! Jest w nim wszystko co najlepsze. Intrygi, tajemnice i przede wszystkim całe mnóstwo gorących CHłOPAKÓW :D Jeśli lubicie sobie popatrzeć na umięśnione ciałka to zapraszam do oglądania bo w Kłamstewkach jest ich sporo. Nie spotkałam się jeszcze z brzydkim chłopakiem w tym serialu :P Ale uważajcie bo jak zaczniecie oglądać to ciągle będziecie chcieli więcej... strasznie wciąga! Także zapraszam do oglądania : ) 



10 komentarzy:

  1. Słyszałam o tym serialu wiele rzeczy, ale nigdy go nie obejrzałam. Jakoś nie byłam tym specjalnie zainteresowana. Muszę przyznać, że mnie do tego zachęciłaś^^
    Fajny blog :)
    Zapraszam : http://swiat-moimi-oczami-nr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny bloog wbijajcie na http://przemo1020.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog.Kocham muzykę ale...

    Pozdrawiam i zapraszam http://widokzoczupsa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pierw przeczytam książki, a potem wezmę się za serial bo już od jakiegoś czasu się na to zbieram:)

    http://upadlii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam dużo o właśnie tym serialu, ale jakoś nie miałam okazji do obejrzenia go :D Może znajdę niedługo chwilkę i zobaczę co to ;) :D
    choocolatelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam, ale nie oglądałam. No po twoim poście chyba się zabiorę za niego ;d

    http://meaaningless.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy opis, przyznam, że trochę mnie zachęciło do obejrzenia

    the-world-of-fucksucker.blogspot.com
    Pzdr Pp+

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie oglądalam ale z chęcią obejrzę ;)
    http://mylive-jully.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie oglądałam tego,ale mnie zachęciłaś....Poszukam w necie ....
    Fajny blog :-)

    Skom? http://my-summer-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jezu uwielbiam ten serial <3

    Obserwujemy?Ja juz :)

    http://madziamaddie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń