piątek, 2 sierpnia 2013

Pamiętniki Wampirów - Klaus & Caroline

Na początek filmik, który mam nadzieje przekona Was do idealnej pary jąką Caroline i Klaus mogliby być. 



Wszyscy już chyba znają serial "Pamiętniki Wampirów" :) Może nie wszyscy go oglądali ale na pewno każdy gdzieś o nim słyszał. Opowiada on jak można się spodziewać po tytule o wampirach ale nie tylko... są tu też wiedźmy (Bonnie), wilkołaki (Tyler), hybrydy czyli półwilkołaki-półwampiry (Klaus) oraz sobowtóry (Elena). Nigdy nie oglądałam ciekawszego serialu, a mam ich na swoim koncie całkiem sporo. Gorąco polecam tym, którzy jeszcze sie za niego nie zabrali. Warto!
Jest kilka głównych wątków, które ciągną się przez wszystkie 4 sezony Pamiętników ale w tym poście skupie sie tylko na jednym z nich i moim zdaniem najbardziej fascynującym ^^
Trójkącik miłosny Klaus-Caroline-Tyler to najlepsza rzecz jaką można znaleźć w serialu.! No bo czy nie interesuje Was z kim dziewczyna będzie w dalszych odcinkach serialu? Mnóstwo mówi się o związku Eleny z Damonem lub ze Stefanem i to się stało już troszke nudne (może dlatego że Elena jest z D. a ja wole Stefa xD)... Mnie osobiście od początku zaintrygował wątek tej niecodziennej aczkolwiek zażyłej relacji Niklausa i Caroline. Oni są dla siebie stworzeni! 
Z jednej strony wiem, że Klaus popełnia co chwile jakiś błąd i robi coś naprawdę złego a z drugiej za każdym razem potrafie znaleźć dla niego wytłumaczenie. Jest to osoba z charakteru podła, okrutna i przebiegła... tak wszyscy twierdzą i nie sposób się nie zgodzić. Zabił przecież naprawde WIELE osób, ciągle kogoś zastrasza albo komuś grozi, ale jednak umiem jakoś się z tym pogodzić bo taki już nasz Klaus jest i należy go tolerować. Po za tym ma też drugie oblicze... Bywa uroczy, słodki, pomocny... I nie sposób oprzeć się jego brytyjskiemu akcentowi!!! <3 Scena z Pamiętników kiedy narysował dla Caroline rysunek jej samej z koniem była po prostu genialna. Wciąż nie moge sie otrząsnąć po wydarzeniach z ostatniego sezonu, Klaus+Dziecko=MASAKRA. Jak można zrobić coś takiego to ja nie wiem. Zabili mnie tym. Ale mam jeszcze nadzieje, że Nick nie będzie z tą wredną Hayley... On musi być z Caroline!
Byliby taką idealną parą gdyby nie ten jeden szczególik... Caroline ma chłopaka :( A najgorsze jest to, że go kocha. Tyler... Okropna postać, bardzo denerwował mnie już od samego początku gdzie wciąż zaczepiał Stefana albo wyżywał się na Jeremym. Z czasem udało mi się go nawet zaakceptować, ale to, że lata ciągle za Caro strasznie mnie denerwuje bo ona jest stworzona dla Klausa. On przy niej staje się lepszą osobą! :)) Dzięki Caro odkryłam w nim duże pokłady człowieczeństwa, a nie spodziewałam się tego kiedy widziałam go na ekranie w początkach jego pojawienia się w serialu. Klaus jest wyjątkowy i chociaż często mnie szokuje to i tak życze mu jak najlepiej, bo wierze w to, że się zmienia. Niestety ostatni odcinek 4 sezonu nie nastroił mnie zbyt pozytywnie. Tyler wrócił, Klaus odszedł. Na szczęście mam nadzieje zobaczyć go w serialu, który ma dopiero powstać pod nazwą "Pierwotni" ale o tym w innym poście ;) 


Caroline jest młoda, nie wyjechała nigdy po za granice Mystic Falls. Musi jeszcze nauczyć sie wielu rzeczy, chce poznawać świat a Klaus może jej to zapewnić. Z nim byłaby szczęśliwa. Nie twierdze, że źle jej z Tylerem ale przecież to od razu rzuca się w oczy, iż coś ich do siebie ciągnie. Ona jest piękna a on przystojny. Ona jest sprytna a on groźny. Ona ma niesamowity instynkt a on dużą wiedzę. Oboje są otwarci i nie boją się stawiać przed sobą wyzwań. Uwielbiam ich za to. <3

Myśle, że już będe kończyć bo i tak za bardzo się rozpisałam :) Tak mam jak zaczne mówić na jakiś temat, który mnie fascynuje. :D Wieczna gaduła. Na koniec zobaczcie jeszcze filmik który jest naprawdę słodki i oglądałam go już setki razy :) Buziaki dla Wszystkich :*










6 komentarzy:

  1. Moja starsza siostra jest fanką Pamiętników Wampirów c;

    http://fire-hove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się ucieszyłam na ten wpis hehehe. Filmik na końcu jest bardzo zabawny. A co do wpisu to się z tobą całkowicie nie zgadzam. Ja wolę Forwood- to oni są dla siebie stworzeni. Tyler przemienił się dla niej 100 razy, aby pozbyć się więzi Klausa, który w 4 sezonie chciał zabić chłopaka przez co musiał uciekać. Klaus nie umie kochać. Zgodzę się z tobą, że ukazał trochę człowieczeństwa co sprawiła Caroline, ale on nadal nie jest zdolny do miłości. Cały czas robi rzeczy, które ranią ją i jej bliskich.

    OdpowiedzUsuń
  3. UWIELBIAM, UWIELBIAM <3
    http://nala-uchwycone-chwile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz fajny blog :)
    XkasiaX

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ten serial :)
    Przyjemne się czyta twojego bloga
    Obserwuję i zapraszam
    http://anamarafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć! Jestem z bloga "Welcome To The Black Parade" i nie to nie jest przypadek. Lubię ten zespół. :) Jest jednym z moich ulubionych. Też lubię Pamiętnikarki Wampirów. :D

    http://welcome-to-the-black-parade1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń